فرض کنید یک ایده خیلی خوبی برای کسب درآمد از اینترنت دارید.

آیا یک نفره می توانید آن ایده را اجرایی کنید؟
آیا سرمایه کافی برای پیاده سازی ایده خود را دارید؟
آیا سرمایه کافی برای تبلیغات و بازاریابی را دارید؟ 

 
قبل از اینکه بخواهید ایده ای را در سر بپرورانید بهتر است که به سوالات بالا پاسخ دهید. اگر جواب شما مثبت است که خیلی خوب است و همچنان به فکر یک ایده ناب باشید. برای داشتن ایده هم می توانید ایده های خارج از ایران را در داخل ایران اجرا کنید. سایتهای تخفیف گروهی که چند سالی است در ایران راه اندازی شدند ایده جدید نبودند و قبلا نمونه های خارجی موفقی در این زمینه بود و صاحبان سایتهای تخفیف گروهی فقط آمدند همان ایده را برای اولین بار در ایران اجرایی کردند و هزینه فوق ایعاده بالایی را برای تبلیغات پرداخت کردند.


اگر می خواهید ایده ای را اجرایی کنید چند راه پیش رو دارید
۱- ایده کاملا جدیدی داشته باشید
۲- ایده ای را اجرایی کنید که نمونه های مشابه خارجی موفق دارد و تا به حال در ایران اجرا نشده است
۳- ایده های موجود داخل کشور را که بسیار موفق عمل می کنند را مدل بهینه تر و خلاقانه تری اجرا کنید 

سایتهای تخفیف گروهی که امروزه درآمد خارج از تصور شما را دارند ، فقط ایده خارجی را در ایران برای اولین بار پیاده کردند و البته ده ها میلیون در هر ماه هزینه تبلیغات پرداخت کردند.


هر روز که می گذرد تعداد کسب و کارهای اینترنتی بیشتر می شود و کسب و کار اینترنتی که ایده جدیدی دارد ، برای دیده شدن نیازمند تبلیغات قدرتمند می باشد. شاید اگر چندین سال پیش اقدام می کردید کار برای دیده شدن راحت تر بود.

باور من بر این است که کسب و کار اینترنتی که می خواهد با یک ایده جدید وارد شود بهتر است که به صورت تیمی اداره شود. نیروی متخصص در زمینه برنامه نویسی و همچنین بازاریابی اینترنتی باید داشته باشد و کسی که اصلا تجربه مدیریت یک سایت ساده را هم ندارد بهتر است که به صورت تک نفری اقدام به یک کسب و کار آنلاین با ایده جدید نکند.

فروش محصولات در اینترنت
من برای افرادی که می خواهند به صورت تک نفره و یا چند نفره راه اندازی بشود ، بسیار این مورد را توصیه می کنم. برای اینکه شما بر مبنای ایده جلو نمی روید و احتمال شکست شما کمتر می شود. چون هر ایده ای به موفقیت نمی رسد ، حتی اگر نیروی متخصصی هم داشته باشد. فروش محصولات نیاز به نیروی متخصص ندارد.

به کسب و کار اینترنتی خود زمان بدهید!

انتظار نداشته باشید که از همین فردا یک سایت راه اندازی کنید و محصولاتی را در سایت قرار دهید و افرادی وارد سایت شما بشوند و از سایت شما خرید کنند. مهم ترین عامل فروش در یک وب سایت ، اعتمادسازی می باشد. اعتمادسازی هم نیازمند زمان می باشد. هر کسی که با سایت شما آشنا می شود باید چند ماه بهش زمان بدهید تا به شما اعتماد کند و جسارت این را به خرج دهد تا از سایت شما خرید کند.

منبع : http://atrinweb.com